Reklam tasarımları, günümüzde, tüketicilerin etkilenmesi için, pek çok değaksiyonkeni kullanmaktadır. Değişken derken; mizah, ünlü kişilerin kullanılması, şaşırtıcı olaylar, sefahat, faziletli yaşam standartları, rahatlık, ön, müterakki uygulayım bilimi ve buna benzerleri kastedilmektedir. Mecmu bunlar, tüketiciyi, markaların üretmiş başüstüneğu, yeni yahut esasen pazarlarda satılan ürün ve hizmetleri satın almaya inandırma etmeye yöneliktir. Yapılan reklamın amacı, sadece satın alma davranışını göstermelerini temin etmek olmayabilmektedir. Birbirinden farklı fakatçlara müteveccih fakat nihai gaye, her dönem daha aşkın satış olmakla yanında, genellikle, reklamın fakatçları; tüketicinin zihnine markaları ve onların özelliklerini yerleştirmek, tüketicilerin markayı benimsemelerini, beğenmelerini, markanın diğer markalara yeğleme edilmesini temin etmek olabilmektedir. Bunlarla yanında, firmaların toplumsal sorumluluk namına yahut kendileriyle dayalı çıdem herhangi bir düşünceyi korumak yahut reddetmek namına kuruluşlabilmektedir. Mecmu bu tarz şeylerin tasavvurı kuruluşlırken, en aşkın ögönen haiz konu, inandırıcı bir şekilde aksiyonlenmesidir. Kimisi reklamlar, inandırıcı olmaktan uzaktır. Kimisi konusundan dolayı, kimisi aksiyonlenme biçiminden dolayı, kimisi de seçilen tasavvur kabilinden dolayı, insanları inandırma etmekten münezzeh olmaktadır. İşlenme biçiminden dolayı inandırıcı olamayan reklamlarda sıkıntı, kimisi dönem kullanılan oyuncuların toplum içerisinde malik başüstüneğu konumla dayalı olabilirken kimisi dönem karşılıklı diyaloglarda kurulan cümlelerin, oyuncuların mimik, davranış, hal ve hareketlerinin bundan münezzeh olmasıyla alakalı olabilmektedir. Kontralıklı diyaloglarla örülen tasarımların inandırma etmekten münezzeh olmasının bir diğer sebebi de, tüketicilerle ilgilidir. İnsanın doğbirliı gereği, söylenenlerden çok gördüklerine daha çok inanmaktadır. Bu yüzden bu tip reklam türleri, diğer türlere gereğince daha azca inandırma edicidir. Manzaralerden oluşan, ürün yahut hizmetin özelliklerini göstererek özetleyen, çok azca cümle yahut ifadelerin önem aldığı reklam türleri daha çok inandırıcı olmaktadır. Diğer türlerde ise, tüketicilere iletilmesi müstelzim mesajlar, oyuncuların yahut kullanılan herhangi bir ağırlık unsurunun gölgesi altında kalmasındandır. Diğer bir ifadeyle, daha ferlü bir ağırlık yaratabilmek için, reklamlarda kullanılan mizah, gır gır haller, faziletli yaşam standartları, tüketicilere iletilen mesajların önüne geçmesindendir. Böyle durumlarda insanlar, ağırlık unsuruna yoğunlaşmaktadır. Tüketicilerin en çok etkilendikleri, inandıkları, söze gerek bırakmadan kabul ettikleri reklam türleri, ürün yahut hizmetin anlatıldığı, sahnelerin başüstüneğu, fotoğrafların kullanıldığı, üretim biçiminin gösterildiği tasavvur biçimleridir. Tüketiciler bu tip tasarımları izlerken hem etkilenmekte hem de gördükleri şeylere inanmaktadır. Fevkda nazireünü ettiğimiz ağırlık unsurları haddizatında selim seçilmektedir. Lakin burada sıkıntı, onların kullanılma biçimi olmakla yanında, seçilenler ile markanın uyumlu olmasıdır. şu demek oluyor ki seçilen ağırlık unsurunun markaya benzeyen, onunla ilişkilendirilebilen, onu çağrıştıran özelliklere malik olması gerekmektedir. Ama genel olarak reklamlar inandırıcı yetişmek zorundadır. Bunun birlikte başarılı bir reklam kurmanın temel nizamı gaye kesime seslenme eylemek, bu gaye kitle ile empati kurarak kampanya görüntülemek makro kayar sahibidir. Böylece gaye kitle(ler) markayı ve ürünü daha çok benimser ve ortaya bir kullanıcı sadakati çıkar (customer loyalty).