Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama kabilinden terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle bütün dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan içtimai ağlara ve dizgiysiü bilgisayarlar, tabletler, akıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca eylem ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Başarılı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı yapmak muhtevain en geniş kullanılan dijital pazarlama kanallarının inceliklı meşruhatını dunda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en çarkıt ve en dobra aşina dijital pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli müşteri yolculuğu temas noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak muhtevain sınıflandırır ve en nihayetinde onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni tuzakırsınız. E-posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, müşteri sarrafiyearı hikayeleri, örnek fenomen incelemelerine kontaklar ve fen özetler ya da iş özetleri karşı olgun muhtevaerebilir. E-postalarınızın takkadak silinmek adına açılmasını ve okunmasını sağlamak muhtevain kadir arz etmek ciddi önem taşır. Kişiye özel muhtevaerik ve dikkat çekici teklifler iştirakı tasarruf etmek konusunda çok alışverişe yarar. E-posta ile pazarlama hem konuşma hem de bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız cazip ve dikkat çekici olmalıdır. Bununla yanında çok adetda e-posta göndermekle yeterince göndermemek ortada bir balans ihdas etmek zorundasınız. Video pazarlama Video en zahmetlilü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya mösyöılıyor. Zevk ve tetkik muhtevain video izliyor ve paylaşıyorlar. Zaten, YouTube raporlarında ayda iki bilyonı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B azrailları hem de B2C tüketicileri satın alım kararlarını video sebebiyle veriyor. Video pazarlama marka farkındalığı oluşturur, dijital trafiği ve devirtürme oranlarını artırır. Blog derunğine gömülü videolar, B2B ve B2C muhtevaerik pazarlama stratejilerinin yıllardır büküç taşı konumunda. Video üleşmek, derunğinizi henüz zait insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabilinden üçüncü doğrultu sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai medya kanallarınızda teşhistmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaştıynet özendirme edin. Videolarınız kısaltarak ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu dikkat çekici şekilde arz etmek çok önemli. Toplumsal medyada pazarlama Toplumsal medya, belli bir maksat kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla doğrudan bandajlantı kurmanın harika bir yoludur. Ne içtimai medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize sınırlanmışdır. Feysbuk hala dünyanın en yüce içtimai medya platformudur. Twitter B2B azrailları ortada hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri ortada inanılmaz popülerdir. LinkedIn ise satın derç döngüsünün erken aşamalarında B2B azrailları ile bandajlantı ihdas etmek muhtevain harika bir mekân. Her içtimai medya platformu farklı muhtevaerik türlerine malik olsa da bütünü bayağı video/tören odaklıdır. Bu nedenle muhtevaerik oluştururken bunları içtimai medya üzerinden nite tevzi etmek istediğinizi her mevsim göz önünde bulundurun ve buna için tertip mimarin. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği muhtevain, pazarlamacılar var olan her platformdan en dobra şekilde müstefit olmak muhtevain dijital pazarlama taktiklerini devamlı uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce bulunan değildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten henüz zait etken kullanıcıya malik. Güdük mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin beraberinde kısaltarak düşünce, müşterilere ulaşmanın en doğrudan yoludur. Lakin içtimai medyada olduğu kabilinden mesajlar kısaltarak ve öz olursa yüksek hale hasılat. Pazarlama ekipleri, ancak sağlam muhtevaaziz kısaltarak düşünce hizmetlerinden (SMS) yahut video ve gif muhtevaerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama düşünceınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak teşhisr. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece dikkat çekici evet, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlamlar. Fakat, derunğiniz maksat kitlenizin yalnızç ve dikkat kayranı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme muhtevain kadir sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, olgun görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, sağlam mesajları, reklamlar, ses seda bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital vardiya kartları kabilinden muhtevaerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak bütün muhtevaeriklerinizde tutarlı bir ton ve düşünce olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi derunğini (ilhak sayfaları, bloglar vb.) optimize eder. Böylece, arama sonuçlarında henüz etkili sıralarda ve henüz pıtrak görülür, derunğinize yoğunluk arkaışı sağlamlanır. İyi SEO skorları, anahtar sözcük ve sayfa optimizasyonuna sınırlanmışdır. Web derunğinizde dobra fasılaştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve henüz zait sözcükten oluşan ifadeler) istismar etmek SEO’nuzu henüz dobra hale getirir, yoğunluk ve devirtürme konusunda henüz etkili skorlar sağlamlar. Mualla itibarlı üçüncü doğrultu sayfalardan uzvi kontaklar yolmak da sayfa sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri derunğinize yönlendirmenin bir gayrı yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belli bir kontakya gelen her tıklama muhtevain ödeme mimarilır. Arama motorları ve çoğu içtimai medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin muhtevaerik akışlarında hayallenir. Arama motoru pazarlama (SEM), yüce etki yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Sınırlı anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir sayfa konumunda pazarlama mesajları (sağlam) ve bandajlantı göstermesi muhtevain arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi dizaynı ve pazarlama Web siteniz, çoğunlukla potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla iletişim kurduğu ilk temas noktalarıdır. Harika bir web dizaynı, bütün dijital varlıkları tutarlı marka çtuzakışmasıyla teşhistabilir. Hatta web sitenizi arama motorlarıyla henüz uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme orantıını (henüz zait tıklama, kaydolma, vb.) artırmalıdır.